Idag, inte igår eller imon.

Smart där Bentebent!
Du fick mig att tänka på alla dessa plagg som man har köpt som bara ligger längst in i garderoben och önskar att man köpta det andra plagget som man såg veckan därpå. Tyvärr kunde man aldrig lämna tillbaka de för det var såklart inget öppet köp på just det plagget, just den veckan. Typiskt.. Men jag tycker att man ska sluta ångra sig och önska att man kunde göra saker ogjort hela tiden. Det får vara nog med sådant nu tycker jag! Lev här och nu och försök åtminstonde att göra så bra beslut som möjligt den dag du lever i. Den dagen kommer ju aldrig tillbaka. Inte tänka på framtiden om och om igen...  
Ne nu ska lilla kattjakaj sluta för annars spårar jag ut, igen! (hehe) :D
Tack o hej, leverpastej!

/ Kattjakaj

Kommentarer
Postat av: rrrrrrrroligt med kol.

hihihihiih ni två är ju pinsamma. :)

2010-04-11 @ 12:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0